tråkigt,

okej nu blev det booring att inte göra något, jag väntar på att lirre ska vakna hon ligger
och sover japp jag vill gå och sola idag ser ut som ett spöke och det har varit sommar precis
ja eller "sommar" u tell me, i alla fall vet inte vad jag ska göööra är utråkad,
ja försöker gå ner i spagat eller vad det heter split kanske i alla fall jag hade det som mål i
9an för vi skulle ha något mål i gympan eftesom jag gick på prolympia (idrott skola) så skulle man
det, men jag var väldigt nära sen glömde jag bort det och nu ja nu suger jag så jag måste öva
haha, men det tänker jag inte göra hela dagen. frästen är det värnamo dagar "wow" här i
värnamo och idag kommer idol ola hit, men jag har inte tänk och titta på han är duktig på
det han gör men inte riktigt min musik stil, ta hit coldplay oasis, the killers m,m då kan
vi snacka, men hahah det kan vi ju glömma, hereguuud vad tråkigt jag har ska sluta
tråka alla andra,

hej då // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0