you make me sick



denna helgen går till historie kan jag garantera er
och inte på något posetivt sätt. oh jag är så arg och
besviken så att jag spricker nu, hur svårt är det att
säga som det är man får faktiskt reda på det förr
eller senare,  eller hade du tänkt att det bara skulle
hålla lågt, ja inte så pass smart, jag hatar när
människor gör något som får en att tro
något posetivt om dem men oh nej 2 sec senare
är allt skit igen, och sen ba jag hatar människor som
är oärliga ush, jag tror jag spricker så besviken jag är
fantastiskt helt Jävla fantastiskt, för er som inte har
blogg skaffa det ett hej dundrande sätt att släppa ut sin
ilska, och för att toppa det hela jag kan inte ringa lirre
som jag verkligen är i behov att prata med för jag inte
kan hennes nummer utan till.

nej nu är det nog aldrig mer.

Learn from your misstakes
. // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0