A white wonderland

heejsan bloggen, ute snöare det som aldrig förr ganska mysigt faktiskt
och mamma har lagt lite ljus i trädgården som passar in så här till jul.
jag är grymt trött idag, på religonen visste jag inte hur jag skulle hantera
mina ögon, de bara åkte ner om och om, eller så satt jag och stirrade sönder
någon jaa men då vet ni varför hahaah. nu har jag sovit skulle egentligen åkt och
tränat men eftersom jag la mig vid strax över 5 och vaknade vid 9 så känns det inte
särsklit aktuellt.

juste nu tänkte jag skriva lite om projekt arbete, för varje dag som går nu så blir
det bara bättre och betydligt roligare, idag har vi funnit oss en prov docka med
olika mängder storlekar, till ett  väldigt bra pris så är väldigt nöjd, vi ska hämta den på
lördag. men jag lovar att ni blir de första som får veta när hemsidan öppna :)

ne nu ska jag slänga mg in i duschen,

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0