can let it goo damn.




Goodmorning :)
sunshines, sitter fortfarande i mina super sköna p-yas jag fick
av min mamma i går från hm ska visa senare, soov super gott
gjorde jag med i går trots att min hals är hemsk mot mig,
i kväll blir det nog fest för min del tror jag, på en av de två pary ställen
som finns i värnamo. men inget planerat ännu vet ni, men tror det blir nog
i varje fall,  kunde inte somna förrens två igår så jag läste the new moon
uppföljaren till twilight är enastående och underbar.
min sister sitter i klister som jag och kan knappast släppa boken
who blame her? inte jag i alla fall, tips läs inte boken innan du går läger dig
tro mig jag har varit uppe flera nätter för att jag itne kunnat släppa i från mig den,
well well, ska städa mitt rum lite nu, träna lite yoga och framför altl danska medans
jag städar wihho allt går mycket fortare då.

vi hörs snart, oh yees.

Caaaaaio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0