i don't like goodbyes.

Nu slog det mig, jag satt nyss och kollade på veckans avsnitt av
the hills där lauren säger hejdå till Whitney, även när alla whitneys
vänner och familj tar förväl av henne. Det får mig att tänka på avsittet
i laguna beach i säsong 2 där alla säger hej då.

det slog mig att om mindre en ett 1 år kommer jag få säga
hejdå till min familj och mina vänner för följa mina drömmar
och jag vet att om inte jag åker så kommer jag ångra mig för
resten av mitt liv. Men man kan inte få bort den dära klumpen i
magen när man tänker på det. men det är nog det som är menningen
med livet att ta risker och utvecklas som människa.  Jaa man blir
lite sorgsen. jag är nog rädd för att bli vuxen så är det nog.
om inte tiden gått fort, inte för så länge sen stog man och mimade
till spice girls, var stöts kär i alla i backstreet boys, med andra ord
inga som helst planer för framtiden, som man måste ha nu,

ne nu blir det för mycket sadness. jag får ju inte glömma att jag
kommer ha super skoj i varma californien. oja, ett år jag nog aldrig
glömmer.

not a goodbye only a see you later-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0