i want a pice ot that,





okej skriker inte dessa bilder sommar eller?
joho tack det gör det, och jag vill springa ner till havet och bara
sola och bada hela dagen  idag vill jag det, när det är så mörkt ute,

jag ska strax hem till liridita där även alma kommer vara.
och bara ta det lungt i morgon sköter festen sig själv wiiihoo ;)

jag har ingen blekaste anning vad jag ska ha på mig, har några klänningar
jag funderar över att ha på mig som den från chicy har jag inte ens använt
samt min rosa från filippa K som jag endast använt en gång, jaa men
ändå känns de som om jag itne har något juu. ne nu låter jah bortskämd
men jag önskar ändå att jag har Mary-kate & Ashleys garderob nu.
vilken dröm

nu ska jag traska mig vidare

Caaaaio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0