john blund i need you now.




ja klart man är pigg nu när man sovit bort hela dagen.
bra va, inte alls sitter och har lyssnat på coldplay. som
frästen vunnit en hel del priser detta året, bland annat
bästa Cd år 2008, jaa mycket mer. oh yes they own it.

ja nu gör ja inget förutom att sittta och skriva lite här, joo jah
åt en apelsin innan jag har blivit frukt tokig, och det är jag evigt tacksam
för, tack malin som har presenterat dessa smaskigheter till mig :)
fast jag får egentligen inte äta apelsin är alergisk mot dem, men
det var de ända vi hade hemma, ja får la skylla mig själv.

nu denna veckan ska jag göra om helaaa min blogg så den blir
så där alldeles snygg. och det blir en hel del bilder framöver nu.
nu kör vi fullt ut inga undantag heller,

ne men om man inte ska försöka sova i alla fall.

godnatt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0