Lördag.





hej, bloggen. ska snart hoppa in i duschen och sedan blir det en kväll hemma hos lirre
med alma, ska blir trevligt, skönt och ta en sån där slapp helg i bland,

frästen kollade ni på idol i går, alma var här vi satt och kollade
om kevin inte vinner ja då är det banne mig något som inte stämmer
killer är hur grym och skön som helst. oja i bland önskar man att man kunde
sjunga lika vackert som dem. ohohoh i alla fall
har börjat läsa twilight . det är nog den bästa boken jag läst
kan knappt slita mig loss från boken, otroligt bra,

jag vet att filmen går på bio men jag läser nog boken först
ne nu ska jag nog ta och skynda mig litte istället för att sitta här
hela kvällen, puss på er.


Ermina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0