oh iam not a goood person noow.







jag har tråkigt, är irriterad upp i högsta grad, ja är itne trött ska kan inte sova
helt enkelt, mamma tycker att jag borde det eftersom jag är som jag är.
jag är hemsk nu, ahah jag vet inte ens varför jag är irriterad kanske dumma
halsen som strypeeeeer mig. ohh vill sova och drömmma mig bort till ett
varmt land där man inte ha ont i sin hals, ja bilderna visar min pyjams jag fick
av mamma visst är den söööt haha jaaa inte riktigt hooot,men den är såå
skööööön, med mimmmi den är från H&M, och ett kort på mig längst ner
inte det bästa men tänkte detta är min blogg, jag måste slänga upp lite
annat strunt i bland med ser ni mina ögon, de är allt bra konstiga såna där
förkylldögon som inte orkar med något, nu skäms jag för jag klagar så mkt, nästa
gång ni får höra från mig lovar jag en masssa posetivheter wiiie

caioooo hoootisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0