this is soo me,



Jaaag och min pappa


jaag gillar hans stiil mine father,



jag har väldigt tråkigt och sitter och väntar på att Victoria secret fashion show
2008 ska bli klar, under tiden tänkte jag berätta om mig själv tror faktiskt inte
att jag har gjort det förr men så är det får istället ta det nu,

Okej som de flesta redan vet heter jag Ermina Sokoli
och är 18 år bor i världens tråkigaste stad värnamo.
jag har två mindre systrar och en mor och en far,
det är nog mina släktingar här i sverige ahha skojigt värre
eller jag har en långt i från släkting i motala som vi ser som släkting
men det är i alla fall så, jag är ursprungligen från kosovo men eftersom
det inte fanns jobb på den tiden mamma och pappa bodde där så vart
det fritt val om land att flytta till. vi skulle egentligen bott i canda ohh i wiiish
eller finland men sverige blev det, och så började min resa till sverige, ahah
jag har bott i timår. i kiruna och kramfors tror jag det heter och sen här då,
tyvärr måste jag säga att jag ser värnamo som min hemstad eftersom jag bott här
i 11 år. om inte mer,

hur är jag som en person, hmm jag har tusen idéer på en och samma gång
pratar ganska mycket göra jag med, men äsch bättre det en och vara tyst hela tiden
ju, jag säger oftast vad jag tycker, och jaa som ni måste märkt älskar jag coldplay
och Mode, det ni kanske inte visste är att jag älskar skriva med roligaste jag vet.
att få spela någon annan i en novell, och läsa böcker ojaa det är något jag kan göra
när som, min favorit bok är twilight som jag precis läst, har läst många kommer inte
i håg allihopa men men, jag älskar sommaren och blir som en ett barn på julafton när
jag får bada och sola, sen älskar jag tacos och är allergisk mot apelsin
ojja inga citrus frukter för min del, men jag äter det ibland ändå vem kan motstå
frukt? not me. jag tycker att Chace crawford och Jude law är världens snyggaste
killar och får gärna komma förbii mig,

kan berätta lite om min familj,
vi är absolut inte som alla andra familjer, eftersom vi bara är tjejer i huset
så är det vi som styr the houuuse haha , massa smink och hårprodukter över allt
oh min kära far dosent like it, min pappa är allergisk mot allt jag gillar tror jag,
jag älskar spela musik på hösta volym och sjunga min pappa gillar när man har
sin ipod på och ingen annan hör min musik smak, han tror att han är någon slags
präst eller något inte religöst vi är itne särskilt religösa men en del saker som
han måste berätta som vi andra måste tänka på ohh jobbigt.
fast en gång i tiden var han riktigt cool. han gillade elvis prestly
och hade en sådan häftig stil. well it all changed,  mina föräldrar är
egentligen ganska bra får nästa göra precis vad jag vill och de ställer alltid
upp verkligen

min mamma är snäääll och goo och älskar att sjunga och ha hög musik på precis
som jag, vi är rätt lika egentligen fast ingen av oss vet det haha ,,
mina systrar är jaa ena är modetokig som jag , och den andra föredrar mysbyxor.
help me goood, haha skojar, dom är bra fast vi hela tiden bråkar så
är de bra,

jaa sen har jag som sagt världens bästa vänner, två stjärnor som bara är förbra för att vara sanna
och en masssa super bra vänner man kan vända sig till, viktigt med sådana människor ju, 

jaa detta är mitt liv och människorna i det, givetviss har jag massavis med släktningar i
kosovo men ingen jag har så bra kontakt med, tyvärr,

joo sen är jag nästan glad hela tiden med, okej det var en ren lögn, jag har littet temprament
pappas och mammas dna där, kan jag konstatera tror hela familjen sokoli har det.
fast annars tror jag att jag är ganska snäll och omtänksam egentligen,
jah gillar skratta frästen med bästa jag vet, som sagt ett gott skratt förlänger livet

nu är victoria secret klar och jag ska kollla på den nu haha nu vet nii the tuure about me
frågor ställ dem gärna om inte såå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0