where have you been hiding



Visst var det länge sedan man hörde eller såg denna snygga man?
jag satt och kollade lite på people.com så fann jag lite bilder på oc gamla bilder
och då slog det mig, jag googlar honom så får jag se, hjärtat slåg lite,
länge sedan man såg snygging som fått "geekboy" till Erminas
perfekta typ, han är perfekt, jaa jag menar det, han har eget band. Indierock
känner ni mig så är jag som smör i solsken på killar som gillar indie ( finns undantag)
för att inte tala om att han är väldigt lik seth i serien OC, som han själv beskrivet sig,
hur många där ute var inte blowing away av seth, i was for sure

jag såg att han höll på med lite filmer som kommer ut 2009 en av dem spelar han med
megan fox, här är lite bilder på han under 2008 för er som undrar vart han tagit vägen,



Jag fick hjätinfrackt när jag såg det trodde han hade bytt stil, don't worry.,
inget ändrat, på filminspelning till jennifers body eller vad den hete






Han stödje Obama under valet,

där var lite bilder jag hittade i alla fall,

caaaaio.

Kommentarer
Postat av: Clara

Själv? Varför det?

Hoppas du får det bra i alla fall <3

Kram!

2008-12-27 @ 19:54:30
URL: http://laramaria.blogg.se/
Postat av: Clara

Vänta nu, ska du festa själv eller inte? Jag är lite trög :)

Jag ska nog vara med familjen!

2008-12-27 @ 20:04:26
URL: http://laramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0