who knowed






Hejsan. dåligt uppdatering idag, haft fullt upp. ska strax gå lägga mig lite
mår inte alls bra, tänkte läsa klart new moon är i hälften av boken.
har fortfarande inte sett twilight, vill så gärna se. den eller visst jag har sett
den men i katastrof bild så jag räknar inte det, jo de spelar ju in new moon, ( twilight 2)
så jag gick in på imbd eller vad film sidan heter hur som helst så kollade jag
på skådesplearen och fick syn på hon som spelar Roselie hale,
var med i OC hon spelade Johnnys kusin, om jag blev häppen hade aldrig
verkligen aldrig sett det om inte det vore för jag råkade klicka mig in på hennes
namn. vi hörs senare puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0