18 år fest

igår var Alma & Sofia här, och vi pratade en massa sen kom vi till ämnet
Lirres & min 18 års fest, så här är det vi ska ha den på ett utomhusbad
vår fest ska vara i början av juni jo jag vet lite riskigt att ha den just utomhus
men eftersom vi bägge älskar sommaren så why not, desseutom har vi pool där haha
och igår skrev vi en lista som blev ca 120 pers , men det känns som man har glömt en
hel del med så det kommer nog bli fler, ja men vilket fall som helst så måste vi börja planer
en massa nu om allt ska vara fixat innan, först och främst måste vi få tag i ljus/ ljud
och idag hittade jag en site som hyr ut ljudanläggning
rökmaskiner, ljus och massa till, vilket är helt fantastiskt,
till ett jättebra pris så ska ringa dom någon gång denna
veckan, tänk er rökmaskiner på pooolparty I LIKE

hopppppas det går bra, i hope i alla fall
ska se i fall dom har att hyra ut ngt sånt här i värnamo med,
om jag har turen på min sida så är allt perfect

All for now <3

// Ermina

Kommentarer
Postat av: Anonym

120 st? damn, haha

2008-02-22 @ 18:30:43
Postat av: Svar:

haahha jaaa,

2008-02-22 @ 21:43:00
URL: http://californiendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0