AJ, ahha





image275


världens hemskaskte morgon, ahah ett i går på festen så satt jag och lirre på ett vikbart
bord på utsidan för att få lite friskluft med tanken på att det var värsta öknen där inne
jo så klantiga som vi är, vilket är väldigt "haha" aa så vek sig bordet mitt i tur ahahha och vi
ramlade ju så klart shhsha så att våra fötter hamnade fel, jag minns inte hur, och jag minns
inte att jag hade ont i mitt ben, förens idag på morgonen, ahah ja men det är inte allt hemskt som har hänt
nee för precis på slutet så skulle vi gå hämta våra jackor från garderoberna och där minsan blev det trubel
eftersom lirres jacka inte fanns det, jao så vi fick stå och prata med vakterna och massa
tills vi kom vidare haha , sen redan på morgonen var vi tvugna och ringa och göra en anmälan
på jackand, mobilen och nycklarna, jaa så kan det tyvärr bli ibland
jaa, men nu ska jag sätta en salva mamma gav mig som var bra mot värkar ahha
om den blir blåare åker jag upp till sjukhuset ahahha då kommer jag och lirre nog sitta där ahah hela kvällen
ahha, roligare att vara klantig en perfekt ahahah tycker jag ialla fall, jooo sen så
idag på morgonen hade Erin min Americanska kompis skrivit till mig att hon
kanske skulle vara som utbyttstudent här i sverige i ett år,.riktig skojigt hahaha :)
ne nu måste jag gå, innan det blir tok för mycket, återkommer senare


Lot's of love // Ermina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0