back in 90 for a day



image319


halloj,


idag, varit en toppen dag verkligen, solen var uppe hela dagen och det var
rätt varmt ute, i like, och allt har helt enkelt bara varit fantastiskt, hah varför
vet jag inte, jag var på toppen humör trots att jag knappt kunde sova något
inatt, ja ibland har man nog sånna dagar, men det var bra, lite små skönt
ändå att vara tillbaka iskolan men den känslan håller nog i sig till kl
7 i morgon när man måste stigga upp, ahahah , joo sen som lirre till mig en
stund idag, och vi snackade en massa hahah och ja ibland är jag
så trött ahha att jag blir riktigt trög. ahha och tro mig , haha min syster
har pennor som mamma och pappa köpte till henne för ett tag sen
helt vanliga tusch pennor, och bland dessa finns en riktigt gul, och
den såg ut att vara självlyssande joo så kom sandro med en en slags tändare
(ps, han röker inte ahah ) som hade en blå lampa på, som man i bland på discon kan se
att vita kläder lysser ahah , jo så klart lös texten jag skrev med den ill gula pennan, och jag
skulle spela så smart ahah så jag tog upp blocket och täckte för blocket för att se om
det var självlyssande hahahaha när det var helt vanliga tusch, hahah wellwellwell

jag tror nog att jag är lite trött av min väldigt bra dag, frästen på tal
om det, här om dagen kollade jag på Scrubs, och där spelade
Nsync ur gammal låt, bye bye bye, jag blev så glad hahaha why you may ask!
ahha joo ska ni vet för att jag var tvär tokig i den låten haha , och nu har jag den på datorn
så fick jag efterlängtan efter många gamla band från 90 talet, och så fick jag
Spice girls i huvet, of coures, jag var nog deras största Fan ever haha
hade flera prylar med dem, bilder t-shirts, cd alla videorna hah you name it,
min favorit var Emma, och Mel C haha , ja ni kan ju tänka er hur upprörd jag
blev när jag fick reda på att det hade splittras hahaha om jag inte minns fel
grät jag hahaahahhaahhaahah, im just over the top arent i haha ,
joo i alla fall jag sökte lite på dom på youtube.com och såg låten "Stop"
glömde totalt bort att den var så uppiggande haahh så jag slåg på den idag
när jag blev hur sömnig som helst ahha och vet ni vad hahahahahahahaha
jag kan fortfarande de dära dance movesen, haha jag lärde min lilla syster som
var 2-3 år under den tiden de var huge, ahah så idag stod vi inne på mitt rum och
jaa dansade ahha och vet ni vad jag blev så mycket piggare, who said you need coffe
get spive girls insteed ahah , nee men det var kul, haha men gud vad gammal jag kände mig
ahha när jag lärde min syster det, och hennes kompis haha

kul att de är back hoppas de någon lika häftig låååt,

vilken tycker ni är bäst?

tycker ni inte att de såg bättre ut innan , med deras over the top looks?
nu ser de så seriösa ut ahha klart i och för sig, det är 10 årsen but stil,

lot's of love

// Ermina <3



Kommentarer
Postat av: zoka

Hahaha Legendo

2008-02-19 @ 00:04:10
Postat av: Svar:

klart , haahahhahahaha

2008-02-19 @ 00:06:32
URL: http://californiendream.blogg.se
Postat av: zoka aka......

spicegirls i all ära, men backstreetboys var ngt speciellt....höjden av nostalgi är nådd, //

2008-02-19 @ 20:02:31
Postat av: Svar:

haahhahahahaha där sa du något, ahah de var med en stor favorit

2008-02-19 @ 20:06:52
URL: http://californiendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0