Boooooooooooooooooooooooooring

hejsan, nu sitter jag här med lirre som försöker skriva från min mobil ahha hon vet inte riktigt hur man gör ahh lite kul faktiskt, eftersom vi bägge har superduper ont i våra fötter och ser ut som gamla tanter med rullator när vi går
så kan vi inte ta oss i väg någon stans kul va? nej jag tror faktiskt inte det, ahhah fast vi fick nyss veta att titanic är på tv idag så vi kommer la nog kolla ¨på den tror jag,

är det någon som gråter till titanic? inte jag i alla fall jag känner mig som en hjärtlös människa
ahha men jag bruka inte gråta till filmer haha , okej det finns bara ett undantag, ahahah och det är
a walk to remember, fast lirre hon ahha kan minsan bli tårögd ahha, medans jag ba skrattar åt henne,
det är kul tro mig, ahha ja vi får la se om jag gråter eller inte ahha skulle inte tro det ahah men men
ska aldrig vara säker ahah ne nu ska vi ner igen,


haahah lirres fot ser ut som en kyckling klubba hahhha för den är så svullen,  var bara tvungen att säga det

Lot´s of love <3333333


Kommentarer
Postat av: L.G

Ey you women! do not talk about how sensitive i am, man thats a secret you should keep,but i guess u dont, so I actullay am disapointed at you, dear friend, :D, ajo sen ska vi prata om min uppsvällda fot... o gosh what ever, its so mutch better now, any way , love youre blogg, take care. love/ L.G

2008-02-13 @ 21:42:42
Postat av: Ermina

ahahha woman, u are unbelievable, and u know it

2008-02-13 @ 21:55:57
URL: http://californiendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0