en dag på stan



Jo så här var det då va, lirre ville ha shopping hjälp idag så vi gav oss iväg till stan
trevligt var det fint väder och en massa underbara människor träffade vi
Lirre hittade en tunika på vera moda hon så gärna ville ha så under tiden hon satt
och testade alla dessa plaggen så satt jag och väntade på henne, så
tog jag upp min mobil och skrev ett mess till Alma, så stod det en äldre man
framför mig och sa

Äldre Mannen
: Fick du ett sms från Honom?
Jag: jag har ingen honom
Äldre mannen: Du det dära ordnar sig ska du se

och så log han haha trevlig man va haha

inte nog med det vet ni jo jag skulle gå sola här om dagen men det
blev aldrig av så jag och lirre bestämde oss för att sola idag
så vi gick mot Medo för att sola och där inne stod En utav de som arbetade där
och han vet ni var så generös att han bjud oss på varsin solning det ni
kalla man det tur eller vad, och ja fick minsan lite färg , mer solning ska det minsan bli

ne nu så ska jag killa iväg

Puss&kram v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0