..

Heejsan,

tisdag, bara 3 dagar kvar till helgen haha , sa ju att jag skulle bli trött, jag
fattar inte vad det är med mig, jag får riktiga kick i skolan haha egentligen
var jah hur trött som helst och kunde somnat när som helst
men ändå ahah har jag nog skrattat hela dagen och varit på ovanligt bra humör ahah
im wierd, jo okej bortsett från kanske visa tidpunkter när jag var i min egna värld ahahha
wich is alot, haha och när jag är där, och ska berätta något för min kompisar, så
blir det ungefär så här " mm aa, jo och sen aa hmm vad var det jag skulle säga joo
sen så börjar jag dö av skratt och säger samma sak igen ahahahahahahahahah,
sofia måste säga att du härmar mig så bra hahaha :) joo ialla fall
visst känner man sig taskig om man skrattar när någon halkar eller?
det gör jag i alla fall, fast ibland kan jag verkligen inte hålla mig,
jag skrattar till och med när jag halkar haha och jag är klantig så ja ni kan ju tänka
er hur ofta det händer, väldigt aahahha, i alla fall en tjej halkade i omklännings rummet,
och jag visste inte om någon annan såg det så ser jag lirre sitta och hålla sig
fast man ser på henne att hon kommer dö av skratt och sen så kollar vi på vandra haha
and who can stop us,

lite av allt som har hänt idag , men nu är gossip girl på tv igen måste
kolla , what can i say im addicted, ahha

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0