Fashion Week Part 2






image276


Wiie fashion week 2008 fall, I new york, fortsätter, och som ni kanske redan vet
är jag ett hugh fan av Marc jacobs, och blev jätte imponerad av
han ur häftiga visning, kan inte vänta till Miu miu& max mara komem med deras toppen
visningar, gotta love fashion,

här är mina favoriter från catwalken
enyoj,


ALEXANDER WANG

image277





Donna Karen


image284





MARC BY JACOBS

image290


Kjolen älskar jag, så fort den finns ute på nätet eller i göteborg, så ska den
in i min gaderob punkt slut haha :)





jag föredrar marc, by marc jacobs en hans marc jacobs colletion,
ahh why för att marc by marc j , är mer ungdomlig, kanske,

här är andra favoriter från visningarna



RALPH LAUREN



image300


image303

image304


BCBG Azria


image306


image307


Där har ni några av mina favoriter , men det kommer mer, det kan ni ger er på
ne nu ska jag nog ta och gå lägga mig, kanske drömma om att vara i New york
hade inte varit fel,

Sweetdreams,

xoxo // Ermina

Kommentarer
Postat av: Emilie

San Diego :)
nice varet ska du flytta då?

2008-02-10 @ 23:50:34
URL: http://zatina.blogg.se
Postat av: Bella

Allt är snyggt, men vissa plagg lite snyggare :)

2008-02-11 @ 16:37:56
URL: http://gleam.blogg.se
Postat av: Emilie

Haha jasså va nice! Ja either way blir nog bra! Förutom LA. Har hört från inside kälor att msan inte vill bo där.

2008-02-12 @ 01:13:28
URL: http://zatina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0