Finaly

image336

Äntligen har jag fått i ordning min sida, inget speciellt precis som jag vill ha det
jag menar allt här handlar om att skriva right? haha joo vet ni
i morgon ska jag på det dära mötet jag tjattat på i all evighet i Jönköping
jag ska vakna 9 på morgonen kanske ska ta och sova ett slag aha lär behöva det
för att intervjuven skall vara på engelska, hur ska det gå, fast
min gamla engelska lärare sa att jag hade ett perfekt amerikanskt
uttal, men nerverna kommer att ta beslag på mig, så de lär nog knappast bli
amerikansk, kan inte mer än att se,

jag lovar att ta min digitalkamera haha, om jag inte är proffs på att glömma
den då vet jag inte vad jag är,

Sleep tight,

Xoxo // Ermina

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ååhhh lycka till gumman!

Det fixar du som en smäck!!

Kram på dig!

2008-02-23 @ 09:23:50
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha eller hur, bara dina stavfel är markanta hur fan kan du då tala felfri am. engelska?

2008-02-23 @ 23:54:38
Postat av: orka,

Så om man stavar fel, är man handikappad uttalsmässigt ? är det vad du försöker intala oss? Dra åt helvete din anonyma idiot, best regards // dyslexi-finest

2008-02-24 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0