Godmorning

image339


Hejsan
, gud vad nervös jag är, kunde knappast somna om igår
ahha jag är banne i mig knasig, och nu sitter jag här och skriver istället
för att göra mig i ordning, och sen blir det stress i sista sekund,
fast en sak är jag glad över , viii har fint väder med oss, tack och lov, kanske
ger lite tur, vi kan ju hoppas, jo nu när jag ändå sitter här och skriver
tänkte jag skriva om vad vi pratade om under vår tyska lektion

är det bara tjejer som har ett stort krav på sig själv över sin kropp?
eller är det killar med?



vad tycker ni om aneroxia?
har du haft stora kvar på dig själv någon gång?

Jag i alla fall fattar inte det, ja kan ju lätt säga att jag
mer än en gång suttit och försökt sluta äta, men är
det verkligen värt att sitta där sen så sjuk att inte kunna äta?
Ne fy tusen, knappast hoppas jag allt vet, på sommarna för mig
är jobbiga, speciellt om jag är utomlands då slutar det med att
jag äter en macka och massa vatten på en dag, men detta
gör jag gitvis inte med mening, utan det är bara för att det är så pass
varmt, ute, fast sen eftersommare är jag back till mina vanor

fast nu vet ni vad jag tycker om det, ahah
och nu måste jag gör mig i ordning,

Ha en fantastiskt dag,

Xoxo // Ermina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har fått en hjärntumör , inte cancer.

2008-02-23 @ 23:52:35
Postat av: L.G

Usch usch, livet är tufft:S, hoppas de går bra för henne ifl. take care friend, love you!

2008-02-24 @ 16:27:59
Postat av: Ermina

hjärntumör är cancer, cancer i hjärnan!

2008-02-24 @ 17:05:05
URL: http://californiendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0