kosovo självständigt !

image316





idag är det en stor dag för mitt ursprugnaland, joo för det ska
bli självständigt idag, helst otroligt fantastikt, önskar att jag kunde vara nere
hos mormor&morfar och farmor, och alla andra släktingar
och firra det med dem, detta är något vi har strävat för i åratal och det känns så skönt
att få det nu, så idag mina vänner födds ett nytt land : ) stoltare en
någonsing är jag :) fast det blir dock inget firrande för mig idag,
jag har massa grejer jag måste ta i tu med, men till helgen min vänner då ni
ska det festas ahha :) så sorligt att alla människor som dog i kriget som inte får
vara med om denna underbara dagen, rest in peace, jo på tal om det kriget
kriget startades i den staden i kosovo jag kommer från se så där 1999 om jag inte minns
fel, men snacka om att alla i min släkt hade tur, ingen i min släkt
dog under kriget, och inga hus förstördes inte ens våran vingård hahhah ni kan tänka
er vad tur vi har haft, ja jag ville bara önska alla en superduper rolig dag, wiiie

Sooo long <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0