makeovers?

Man ser så mänga göra om visa delar av sin kropp nästa överallt nu
så jag tänkte lite nogare på den tanke. skulle jag vilja operara något?
hmm, tja inte brösten, för jag personligen tycker inte om stora bröst, varför vet jag inte,
känns så svårt att ha dom plaggen jag tycker om, sen så gillar jag ju inte uringat heller
fast det är ju olika, jag har kompisar som tycker tvärt imot, hm sen läpparna? hmm nee
jag ville inte ha förstora läppar men om jag knappt hade några hade jag nog tänkt på det,
hem vad kan man mera göra? näsan? jaa det kan jah tänka mig, fast inte en på ett tag
hmm hakan? inget jag har tänkt på och inget jag är sugen på att göra heller,
rumpan? haha nee tack håller mig till min egna lilla rumpa ahahh ville inte
att den ska vara så stor ahha , hmm botox? yes det kommer jag använda, fast när jag är 40 50 år
förnekar det gör jag inte haha fetsugning,skuller kunna gå men känns
bättre om man tränar bort det i stället, sen finns det ju en massa andra saker man kan göra
jag är inte i mot operationer och tycker att om någon är onöjd med sig själv, och
tycker att det hjälper dem så tycker jag att de ska göra det,
men en sån sak som shönhetsoprationer kan vara beroende framkallande kolla ba på bilden
nedan för


image313


där kan det gå fel eller hur, det är la där man inte vill vara efter en elelr två operationer?
här hat vi en annan kändis som verkar tycka om att göra om sig själv kan
det vara för hennes pojkvän? eller vad tror ni? Heidi montag ser ni här

image314

ja så kan det gå

all for now <3

//Ermina

Kommentarer
Postat av: jenny

ja har man pengar kan man göra det mesta

2008-02-16 @ 01:07:01
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: jenny

mmm :p

2008-02-16 @ 15:44:17
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0