morning,

halloj människor, idag vaknade jag 20 i 4 på morgon,
höll på bli vansining när jag knappt kunde somna om,
sen så är jag sjuk med. har fått halsfluss är något irriterande
så jag går på en helvetes massa mediciner jag aldrig mer vill se
speciellt min hostmedicin, hate uuu, smakar wannabe Lakris
visst om den hade smakta lakris då hade jag klunkat i mig den men
nu smakar den wannabe lakris och UJJJJJJJJJJ
japp sen skulle jag jobba lite idag med, men tro knappast
det blev något sånt heller så skulel ringa på jobbet
så var det en utav min arbetskamrater som svara
Ana heter hon, skeat coool,

- Hej det är Ermina,
-hej, du, jag har en fyra årig son, som snart fyller år
och jag och min man ville få han att börja på hemspråk?
- um aha?
-ja tror du, du kan fixa ihop något?
-jag tänkte ba omg, vad ska jag göra,
- Ana det är jag jag som jobbar inne hos er Ermina du vet
-Föööörlåt, hah jag väntade på att lilemor skulle ringa
- hah det är ingen fara.
- jag sa till att du var sjuk.
-Tack så mycket heejdå

HAHA ja tänte ba ofta jag kan sncka bosniska, eller lära ut barn det
haha kan knappst mitt egna språk. haha lite kommiskt .

nu ska jag gå lägga mig en stund till och dricka
te med honung och citron. och kolla på nytt avsnitt från One tree hill

byebye <3

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-13 @ 10:06:04
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Bella

Hoppas det är bättre med halsen :)

2008-02-13 @ 15:15:38
URL: http://gleam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0