NY FASHION WEEK

image272


Wihoo, New york fashion week is here, and as always am in sweden, ahha
ett tag hade jag fashion tv och kunde se alla modevisningar liv under alla
fashion week, it was heven men nu har pappa råkat ta bort det men
han har lovat att fixa det igen,

jag uppdaterar mig så fort jag har tid på www.vogue.com
där de lägger upp alla modevisningar,

En så länge är dessa mina favortier
kan inte vänta tills marc jacobs, jill sander, max mara, miu miu
Gucci,. och massa fler kommer ut. kan tänka mig
galen häftiga utfits till hösten, jag måste på peka att jag
tycker om diane von furstenbergs colletion är strålande

här kommer mina favoisar.

Diane von Furstenberg
image255




Oscar de la renta
image256



DKNY

image257



Hervé Legér
By
Max Azria

image260




Sist men inte minst favoriter från

Betsy Johnson

image268


ADAM

image269


Lacoste


image271

det var allt för ni, måste plugga på ett geografi arbete
ha det bäst
PS: missa inte Gossip girl idag kl: 20:00


So Long sweeites
Xoxo// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0