one step closer to my dream.

image341


Nu blir det massa skrivande om igår,
så här kommer det

igår skulle vi till jönköping och gå på au pair möte,
först när vi kom till stationen så var alla tåg inställda så
vi fick åka buss. på stationen träffade vi Ika och hennes kompis
som skulle åkt till växjö men fick istället åka till jkpg.
när vi kom fram var vi tvugna och leta efter hotellet vi skulle till och kartan vi tog med oss
var ingen nytta så vi fick helt enkelt fråga folk och det gjorde vi, till slut hittade vi rätt
och vi var typ 40 minuter tidigare ahha så vi hade massa tid över, jo sen
när klockan var ett gick vi in till ett rum och satt och lyssnade på två ur trevliga tjejer som tidigare
hade varit au pairer, de berättade allt som ingick och en massa regeler och hur de hade
haft och vi fick en bunt med massa ansökningar som vi skulle fylla i och sedan skicka
till vår handledare, sen hade vi våra personliga intervjuver vilket gick ganska kanske
galant med bra hah, hon frågade en massa frågor om typ, " beskriv dig själv" det roliga är att
jag använde ord på engelska jag tidigare aldrig använt haha jag ba satt där och ba what?
ahha det gick jättebra för liridita med, och nu känns det så verkligt, en utav tjejerna som
också var där skulle åka nu i sommar, och bara att höra någon säga
det " jag åker nu i sommar" ba slog en shit jag åker med snart,

fast jag och lirre vi är två tjejer med massor av krav tydligen var
californien det svåraste att komma in på hah men det ska vi fixa allt
jo frästen glömde skriva att jag glömde min mobil hemma så vi hade ingen klocka
eller kunde ringa någon eftersom lirres är snod,

så ni kan ju tänka er att mamma och pappa höll på bli tokiga där hemma
jo vi gick till stan efter det, och vi skulle in till cubus, och kl var 4 japp precis
4 stängdes alla butiker, kul va? nej tack
så vi åkte upp till a6 och shoppade runt lite där vi var nog inne på hm
i en timme haha och slutade med att jag köpte ett par skor

efter det gick vi in på bikbok, och kollade runt lite och
lirre hittade en massa söta plagg och det gjorde jag med och vet ni vad
det var ett erbjudande 2 för 99 , ja ni kan ju gissa om jag blev glad haha
mer pengar till mig hahah , men vi han inte kolla så mkt eftersom a6 stängdes vid 6

men det var en rolig dag igår minsan ahha , vi vandrande nog runt hela jönköping jo
glömde skriva att vi fick gratis bussresa upp till a6 shysst va hahah sparsam dag för mig

blir mer shopping på måndag fast får nöja mig med värnamo, vilket inte duger alls
men men ,

det var min gårdag,

Caio // Ermina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0