Party, Party

Jo, nu är det så här jag bor i super liten stad, och allt här är nästa booring,
ett tag hade vi ett ställe som hete Mejeriet " Mejjan" som var ett ungdoms ställe att festa på . jaa
men det försvan ett tag. men nu är det tillbaka igen, ärre inte bra, joho,
och idag öppnas det, Så idag blir det riktigt party, tack och lov för det,
och jag ska ha på mig en chockrosa klänning


image274
Här kan ni se, Sofie som har egen blogg, en precis likadan klänning har jag som jag ska ha på mig
och tack vare den modemedvetna tjejen vet jag på ett ungefär vad jag ska ha för
nee jag lovar lägg in bilder
från i kväll sen, ne nu har jag mkt att ta i tu med ahha , Goodbye
have a nice evening,

// Ermina

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh vilken fin klänning, hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-02-08 @ 18:04:13
URL: http://gleam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0