rain,rain,rain

image353


tjohej, sitter här och ska snart ge mig iväg till stan, knappt så man vill ut
med tanken på det hemska vädret, så fort solen lysser en dag så måste det
helt enkel spöregna resten av veckan, gud jag blir vansinig, man kan knappt göra något
ja ne nu ska jag inte klaga mer, finns endå inget att göra åt. jag ska och sola
jag har inte varit och solat på flera månader och känner så blek så nu är det dags
rätt skönt att februari snart är slut, snart snart är det sommar då ska jag minsan jagga
solen, jag är avis på alla som tar sitt körkort, jag sitter här och väntar på att det ska
bli maj så jag med kan ta mitt med, någon mer en jag som känner att onsdager är
dag som är ganska seg, och man bra är trött, idag känns det som det kanske
för vädret who knows? ne nu måste jag leta reda på min usb sladd till min mobil

Xoxo// Ermina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0