Sömnproblem

image241


Hello, people,
jag är fortfarande lika trött som imorse, då kanske ni undrar varför i hela världen jag är vaken,
då är äran min att tala om det för er, jo du för att jag har Migrän och mår illa
don't we love life, dagen har varit lång trots att jag har haft only 3 lektioner
men när man vill hem fort går la tiden alltid sakta, joo har det hänt något speciellt idag?
hmm nej inget förutom att jag och Liridita var hos studievägledaren och frågade om
collage broschyrer, vilket vi fick, ja i praktiskt taget har min dag varit
well trötttsam, lång och boooring, men nu ska jag inte deppa mer kommer en ny
dag i morgon som kanske bli så mycket bättre trots att jag slutar halv 4
hahahaha jag är tokig fasiken vad jag är negativ till allt nu förtiden då
skärpning på mig, ahhah märker ni att ni blir super irrterade när ni inte kan sova
då ska jag tala om för er att jag har sömnproblem och kan ligga i min säng och bara
tänka på allt mellan himmel och jord! verkligen ahhah jag behöver lot's
of tips som gör det lättare att somna, om ni ha några let me know,

So long
// Ermina


Kommentarer
Postat av: unknown

du har stressrelaterade problem.......tror ja iallafall

2008-02-05 @ 00:36:14
Postat av: Svar:

haah det stämmer nog jag är typ stressig hela tiden ahahha ,

2008-02-05 @ 14:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0