Summmmmmmmmmer




image311


godmorgo, eller snarare godmiddag,
Jag sitter här snart frisk, WIHO, joo jag sitter och kolla på Rachel Ray
som går på 3, hade inget att göra så slog på tv, och just detta avsnittet handlade om Sommar,
grillning, trädgårsdesgin, och massa annat, det pirrar i hela kroppen när jag
tänker på sommar i alla fall, det är årets bästa tid, då man får BADA,SOLA, HA SOMMAR KLÄDER PÅ
SIG, och fy tusan kan knappt bägra mig, visst det är en lång bit kvar
men visst har det gått fort vi är i mitten av februari, gosh, snart sitter jag på Playan i mallorca
och solar, jaa visst snart snart, och när man kan gå med bara ben, och fina härliga sommar klänningar
för att inte tala om biknin, på tal om det har jag kollat lite över allt efter bikins
men finner mig inga, men nu får jag nog lugna ner mig ett slag ahaha ,
jaaa men drömmer er bort som jag, haah just nu seer jag massa sool,
och gud vad saker ska göras innan sommare, man vill ju komma i väg rätt mycket,
nee nu så ska jag inte längta så mycket, inte nu när solen lysser så starkt här utanför
känns som våren börja dyka upp, desseutom börjar dagarna bli längre


wiiho,. nu ska jag lägga mig en lite stund, tänk
ha sportlov och ligga och vara sjuk, hemsk tanke, jaa ahha det ni, inte kul

lot´s of waaaaaaarm summerlove


// Ermina

Kommentarer
Postat av: L.G

nämen nu vill ja ha sommaaar!!!!!!! du hade rätt, lockande bild :S :D, men det är väl bara att ha tålamod..de fixar sig :Dwiee

2008-02-15 @ 13:35:38
Postat av: Svar:

Told u hahah .

2008-02-15 @ 14:31:27
URL: http://californiendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0