the rain story

image351

image352


Satt precis och kollad på OC som går varje vardag
kl: 16:10 och idag var det avsnittet i regnet när seth kysser summer upp och ner
ni vet Spiderman avsnittet, vilket är mitt favorit avsnitt satt som fast klistrad framför tv,
trots att man vet att summer kommer hem till seth så tänker man ba omg hon
kommer inte,

ett citat jag gillade: "You can't fight destiny" som Zach sa
hahah , ja allt detta låter inte klokt men jag kan inte hjälpa det
jag vill också ha en sån fin kärleks saga, liksom hur romantiskt var inte det
jag menar vem hatar inte regn men just i det momentet när allt bara bli bra
så gillar man regn, jaa ett dilema det dära, ne nu så ska
jag ta och städa mitt rum innan mamma blir arg på mig :(

Xoxo // Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0