Till Anonym,

Halloj, jo jag läste precis mina kommentarer jag har fått och så fick jag syn på denna
och jag tänkte svara på så här via inlägg, så att ni andra som undrar eller tycker samma
sak kan få svar på er fråga.


Postat av:

hahaha eller hur, bara dina stavfel är markanta hur fan kan du då tala felfri am. engelska?

 

Svar: Jo så här är det, jag talar absolut inte FELfri Amerikanska,

det jag skrev i mitt inlägg var att min lärare tyckte att jag hade en perfekt amerikansk uttal

bara för att han sa det innebär det ju itne att ja pratar felfri am, absolut inte, tro mig

jo sen så går vi till min skrivning i engelska. nu säger jag det en gång för alla

Min gramatik i engelska rent ut sagt suger, och har inte påstått att jag

kan skriva det galant på något vis, snarare knappt alls, men jag jobbar på det

förfullt, så där nu vet ni att min engelska inte är perfekt, men jag kommer skriva

mer och mer på engelska och ursäkta om det störr er om jag stavar fel här och där , vilket

jag kommer, men ni får la bara bita ihop, för, för eller senare så kan jag nog

skriva bra,  vi får la se,


 

All from mee,

// Ermina


Kommentarer
Postat av: L.g

you go girl! :D strong women! :D be proud,love your blogg! så vännen bryr dig inte med anonyma kommentarer. har dem inget bättre för sig än att rätta din blogg, inte för att de finns så mkt att rätta till hellre, men sånt borde du ba uppskatta att nån rättar de helt frivilligt, behövs ju då inte wordpad :D hahah oh gosh :D love you Ermina!

2008-03-04 @ 00:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0