Unknownd

Halloj, tänkte skriva lite, så hela min dag har jag legat i min säng och kolla på film för jag kan varken gå ut eller
gör något japp, kul va, men men ska inte snacka om det nu, har ni tänkt på att allt går så fort efter
man har fyllt 15, känns som åren bara springer förbi, bra? dåligt? ja, jag vet faktiskt inte
var uppe på min vind i dag med min lilla syster och vi hittade en massa gamla
grejer jag hade gjort när jag gick i si så där 3-4, och ett fotoalbum,
är det bara jag som tycker att går så fort, känns som det var nyss man satt inne på sitt rum och
mimade till spice girls. eller hade världens störta förälskelse i Aaron Carter, 
eller ja vf inte klippa sig som Robyn och skaffat sig en sån där
silvrig jacka, jaa visst känns det som nyss, jösse, och nu helt plötsligt
fyller man snart 18, och allvaret börjar, massa ansvar och grejer man måste ta i tu med.
jag kan ju bara tänka mig att tiden kommer gå ännu fotare snart sitter jag väll där haha 80 år och
stickar, eller kanske inte stickar haha vet inte hur man gör, men något,
Neeej, neeej innnan dessa ska jag minsan ha MASSSSSor av kul,
nu är det säkert sjukbasilerna som pratar, bättre att jag inte fördjupar mig i det hela, haha
men kan bara säga attt ta vara på tiden, för den rusar förbi, haha

Gooodnight peps <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0