VÄDER!!!!



image223



Jag blir tokig på detta äckliga onödiga skit väder, sak det snöa så låt det snöa
för fan, inte en massa slask, min dag började toppen tills jag steg ut och mitt
platttttttta hår blev köttbulle hår, katastrof helt enkelt, nummer två,
jag ska gå till t-huset på skolan och på vägen ditt finns det inte en ända normal väg
utan måste gå rakt igenom de stora vatten pölarna, japp där blir man blött för resten
av skoldagen, sen när man ska hem och vädret blir värre, jaaaaaaaaaaaaaaaaa ska
inte prata mer om det lika irriternande varje gång,

åt pip skogen med regn har vi int ffåttttttt nog av det eller? när var det en hel dag utan regn
sist? hmmm i sommras wooooooooow,


// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0