Au pair

image219

idag gjorde jag mitt stora steg inför los angeles, jag ringde au pair och hon var störts trevlig
och gjorde allt lätt och sa att det var bra att jag ringde så tidigt, större chans att få komma ditt vi ville
hon var så gullig och sa att hon skulle skicka hem inbjudningar till jönköping
på ett au pair möte, känns så moget hahaha känns så snart
att man ba är paff för framtiden, tänk lilla Ermina var nyss 7 år och nu snart 18 år
otroligt hur gammal jag känner mig ahhaahhh. sjuk är jah men ändå
så mkt ansvar och grejer som skall göras

Wanna be child once again,

allt var så enkelt nu ba massa ansvar och saker som skall göras tusan

ne nu är det sent trots att ja har sovmorgon
have to slep

sleeeep swweet

so long
xoxo // ERMINA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0