Gossip Girl vs OC






image212


jag och lirre bestämde även om vi ligger i förväg med gossip girl
har vi bestämt att varje tisdag ska vi träffas och kolla på den ahha
det gjorde vi dag ahah och den var bra hahah har sett 1 avsnittet
5 gånger nu hahaah lika bra varje gång,


Sverige primär för GG idah ju , vad tyckte ni?
visst e den fantastisk! tycker jag i alla fall,
det dära upper east side livet
kan inte vara fel, har hört att många
tycker att det påminner om oc eller
Wannabe oc ahhaha ett NEj
det märker ni själv sen,
två de har samma producent
inte konstigt att serien är bra hhah , sen så påminner
loooksen lite maybe, men jag tycker omdet,
speciellt när oc tog slut , snyft ahahha ,
så behövde man ett nytt ungdoms progarm som tog över
visst hade man one tree hill som oxå är bäst
men inte det dära riktigt, så kom detta, som ändå
skiljer sig men ändå något som bytts ut mot oc,
aahha som ni kanske fattat för länge sen har jag varit galen i oc
fast mest SETH COHEN GOSH!
my feauter houseband haha , well see


vilket tycker ni bäst om OC eller GOSSIP GIRL

let me know !

PS mitt favorit citat får showen

And who am i? that's a secret i'll never tell
you know you love me xoxo // Gossip Girl


ahha bra eller vad

ps igen ahaha rekomendra att läsa böckerna, dom är inte alls så lika som serien
dom är mer uppfostrade i serien en i boken hah

gotta go , school in the morning,

XoXo // ERMINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0