heath ledger drog video


image220

http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=373473

på denna hemsidan finner ni en video från
en hollywood fest där heath ledger drogar

personligen tycker jag det är hemskt och dumt att jag lägger up det
jag tycker fortfarande om honom, och fortfarande rest in peace,
men det är hemskt att se den jag la upp den för jag tycker ni
ska få ha rätt att se den, inte för det har ngn stor
betydelse men ändå

tragiskt med droger, ingen som kan fatta att det är farligt eller?
åt helvete med det,

min kusin i kosovo drogar och jag personligen skäms över han inte
för att han drogar utan för att han har blivit psykad av kompisar
och well droger då, och jag har ingen kontakt med honom alls
bara att jag träffar han ngn gång på sommaren, men
ja kan inte sluta bry mig om det när mamma
berättar vad som har hänt nyligen där nere
och jag har bett han flera gånger att sluta men han bara skrattar
som om det vorre ett skämt man ba sjuka fan fattar du trögt eller
du kan dö av det hans svar är : det är inte farligt,man ba går du iskola eller?
i mitt hemland är det hur lätt att få tagit i dess skit, typ
marijana är som cigg hos många ungdomar där nere, sjukt patetiskt,
skäms för att skriva om detta men det finns säkert
andra människor som upplever detta, vem vet
sån hemsk posison som en själv som drogar elelr syskon,
föräldrar, hemskt gooosh
himla äckel grejer bör utrotas,jag hoppas
jag är rädd för folk som tar sånt här inte för att jag är
rädd för personen i sig utan drogen bara att komma nära det.

min stora fobi,

tänk modevärlden kändisvärlden , usch man
blirr litte rädd i och med att man ska flytta upp till storstaden isäg
LA, men men , jag hatar det så behöver inte oroa mig,

hoppas ni skiter i en sån dålig äcklig vana,!


all for now // Ermina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0