back too seventh grade




( hittade inte min digitalkamera och orkade inte leta så jag slog
på camen och vips så bidde det så
, )


hej, kommer ni i håg när man tog skit mycket kort med webcamen

när man gick typ i högstadiet, om inte ni gjorde det så gjorde jag det i alla
fall hahaha inga fina bilder kan jag konstatera, prinsesskronon, you name it'
fullt var det, och ja det finns kvar, och ahhaah ingen kommer någonsin
få se dem, omg på tal om det måste jag berätta om 7an jag vet kanske
boooring men ändå, vet ni vad mina föräldrar tycket itne om att jag skulle börja med
smink i 7an haahhaah , samma sak tyckte lirres, men trodde vi lyssnade
nooo haha , vi gick till skolan utan smink sen så sminkade vi oss inte var det
lite heller, det var fult ös, party sminking i högsta grad, sen när dagen var
slut så tvättade vi bort det, ahahah omg helt otroligt, men det var kul,
jag tror 7an var roligast i högstadiet, masssa nytt i ens liv, det var jag lirre malin
alma sandra och ardita som brukade vara på rasterna, fast alla bråkade jämt med
alla, hhaha sjukt som det var. sen så i 6an hade alla tjejer världens crush på
en kille som hete bajram haha och vi hade massa fester där han var bjuden och
då var det en låt som man aldrig glömmer, för den spelades på varenda disco
jag har den skivan hemma någon stans victor brände den till alla haha :)
den går tyo wof like a dog, wof wof ,ahahaahahahahah jag kissar på mig
men det var kul , jaaa jag vet itne vad jag ska säga mer om 7an
aahh joooo frästen jag hade ett randigt pennfack som var blått och vitt och
victor och oscar tycker det såg ut som en sminkväska, så satt dem och mobbade mig
för det varenda jäkla lektion och inte nog med det jag fick en jättefin pennväsare av min mamma
med en jordglob på, ja den blev med mobbad, ush ush ush , hahahah men nu när jag tänker efter så
såg den ut som en sminkväska, hahah aa det var kul inget mer med det önska att jag kunde gå
tillbaka till det, det var så kul dåå.


nu ska jag sova ska vakna 6 i morgon kill me already,

Caio Bellas <3

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj, jadu! Peace and Love var helt galet och utflippat men ack så underbart! Tackar som frågar!

2008-07-30 @ 00:36:58
URL: http://odetoochrasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0