factory girl





Hejsan :) idag då som jag tidigare skrev så jobbade jag till 8 när jag slutade

så skulle jag låsa upp min cykel men den var bort, andra gången denna sommaren
min cykel blir snod, allvar min cykel är inte mycket till att ha, men men jaf orkade
inte bry mig alls så jag började gå hem istället, ska väll ringa och polisanmäla det
what ever orkar inte bry mig knappt, så jobbigt speciellt när den är låst fattar dom inte
att det är meningen att den inte ska tas då, anyways,

har ni sett filmen factory girl? den som handlar om Edie sedgwick
jag tycket den var bra på ett sätt, tänk att leva ett live som andy worholes
muse, well thats had to be like hell

jag är faschinerad av hennes stil dock, jag tycker att den är granslös snygg,
i love it, lite twiggy slash kate slash adurey, i dont know i like it,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0