movie



godmorning:)

igår jobbade jag till 4 så jag hade hela kvällen på mig att göra något skoj, så lirre
ringde mig hon var på stan, och frågade vad vi skulle hitta på, och jag tänkte hmm
biooo hade varit skoj speciellt när det var the dark knigth med batman, och så hade hon
pratat med coffe som hade pratat med hassan och så blev det av, jah körde
in till stan men min cykel har inge körkort ännu, (sooon i hope:) ) så fick jag så i det meter långaaa
kön, och inte i kassan var sååå seg att jag höll på bli vansinig, de andra var redan inne
haha bara jag som var lite sen, thihi joo sen då när jag hade väntat i en kvart så
skulle jag betala men de tog inte med kort så fick springa ut och ta ut pengar
och stå i den sega kön igen, i alla fall jag kom in sen, och måste säga filmen
var hur bra som helst, såååå coool, jag önskar jag vorre batman, fast bäst i filmen
var lätt heath leadger, så rolig och bra, jaa filmen var bra i alla fall sen bestämde vi oss för
att dra upp till mcdonalds, och det gjorde vi och på vägen såg vi något, I HATE
En orm ,seriöst jag har aldrig sett en orm i hela mitt liv. allvar jag skojar inte ens,
den bara slingrade förbi som tur va så var det hassan som var längst ut , och inte jag

han fick lika mycket panik, och ni vet när man ser en orm så känns det som om den
är på en hela tiden , BLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

jo det var det, det var kul i alla fall jag hade skojigt, inga bilder dock lirre stressade mig hahah
så jag glömde kameran, de så jag och lirre brukar göra om hon inte stressar mig så stressae jag henne:)

nee nu börjar jag jobba snart urrrk but but,

so long sweeties <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0