shopoholic

allmän tråkig dag, sista dagen på ena jobbet nu återstå 4 veckor, vf skjuter inte någon mig bara
jag orkar inte men sen så är shoppppppppppppppppppppppppa
det bästa jag vet såå thihi plus att vi åker till london med klassen i februari ja am talkin
about london, då lär ni inte se röken av mig, och mamma har lovat mig en dag i gbg med
bara shopping, jag hoppas hon lovar vad hon håller, jag kommer nog bosätta mig i zara i hmm några timmar
sen får man se vart man hamnar, topshop lutar det åt och ni vet bilden jag slängde upp på en
tjej med midje kjol och en randig tröja såg nyss på Elin klings blogg att den finns på rea, och det är
acne, jag smällllllllller av. nehe men om jag ska ta och göra någon nytta, förslag? plugga teorin kanske,
jaaa vi får se nu vill jag ba hoppa på¨nästa tåg mot storstäderna,

so long people<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0