Utkast: egentligen borde ...

egentligen borde jag sova nu men nee minsan det gör jag inte, varför?
hmm jo för att jag inte kan sova haha. ska upp 7 i mån, kollade nyss
på en film med kate hudson och han hunken som var tsm med
penolpe cruse, jupp, var faktist ganska bra, filmad på bahamas,
jag funderar på att åka till bahamas när jag är au pair har två veckors
betald semester, soo why not :) yes box.

funderar på att läsa en bok, jag är utråkad juu,
eller skriva lite det var ett tag sen jag skrev på
en novell,okej seriöst jag måste jag göra något
jah låter som om gjorde håller på gå under, witch it
is not!

Gooodnight love<3

Kommentarer
Postat av: vem e du?

orka dessa bloggar utan mening

2008-07-22 @ 16:41:44
Postat av: Svar

ja men som sagt ingen tvingar dig till att läsa min blogg, den är min och det är så jag vill att den ska vara:)

2008-07-22 @ 23:06:27
URL: http://californiendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0