varmt,

helloj, har inte hunnit skriva så mycket på ett bra tag, nu är det fint väder måste vara ut så mycket
som möjligt, joo i dag var jag ledig skulle varit ledig helgen med bidde inte så de behövde
personal och inom vådren så är det väll ganska svårt att säga nej, så får bita i hop
och jobba PIP delad skift, jag hatar det , förstör ens dag,

jo i alla fall i går så gick jag ut med senka alma azra och lirre, det var skoj, att va med dem
men uteställen i värnamo är så tråkiga att man knappt vet varför man går ut, tja lite så där
ni förstår, annars har jag inte gjort så mycket, jag ska ta kort på det jag handlade
i göteborg, en fantastisk stad måste jag säga älskar allt som har med den att göra,


So long cuties <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0