7 june.

hejsan, sorry för att jag inte har bloggat så mycket. haha har varit för upptagen med
att bada och sola. jo ialla fall tänkte lägga in lite bilder från göteborg













jag är inte riktigt ahah den som vågar åka allt på liseberg ahaha ganska tråkig och
gå med där hahha jag vill bara sätta mig och åka balder och alla läskiga grejer. men
när jag såg balder på nära håll jag ba
okej ett val dö eller intehahaha så jag valde
inte, men ika och becca dom hade kul de åkte minsan allt
så avis jag var, fast jag gick spökhuset, haah jaa gick och gick nästan
kröp. jag är den personen som när man kollar på
skräck film sitter jag med en fet kudde framför halva ansiktet
och så skulle jag ge mig in på detta . det stod en helt främande kille framför mig
och jag ba.
- du  jag kommer hålla i dig asså tortera dig så ahha du vet det
och han ba skrattade, jag tänkte jag menar allvar haha
joo sen så gick vi ju på denna äkliga grejen ahah
jag kollade inte alls jag höll på mig runt denna kille och
ida stog bakom mig ahah , oich baaa Ermina
res dig upp hela tiden för jag typ ahhaha hade böjt mig
super mycket. asså om de hade haft en sån film hade jag villat
se mig själv ahahha det måste sett ass roligt ut

jo frästen på tal om att jag bara går fram till människor som jag inte känner
ahaha jag skulle åka bergodalbanan , så satte jag mig med en tjej
som jag inte hade en anning om vem hon var, ja
ba jag måste hålla i något kan jag hålla idig ahhah
hon ba aa du behöver inte vara rädd hha
men när folk säger du behöver inte vara rädd till mig
så åker det in i ena örat och ut ur det andra ahhaahah,


fast måste säga att flumrider som jag åkte 3 gånger gagag
var lika roliga alla gånger

jo sen så kommer vi till spelandet på liseberg ni vet alla hjul och grejer så
frästande hah . joo jag fick syn på en jättesöt nalle jag ville ha haha
man skulle pricka en boll i en basketkorg jag försökte
och jag sög, sen var 9orna från värnamo med där haha
så frågade jag Baffo om han kunde köra åt mig och det gjorde han och vann
en nalle åt mig gissa om jag var glad haha :)

det var i alla fall en super rolig dag, ne nu så ska jag in och sola lite

Puss //Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0