about me

jag kom och tänka på att jag har hört många gånger att jag tycker om
kändisar så mycket, och att jag var helt sjukt galen av oc, jaa asså
rättare sagt desperat av kändislivet,

den person som tror det om mig, well let me tell you, you are wrong
okej vi kan börja med OC, okej måste erkänna det är och var en utav mina
favorit program, visst var livsstilen skön men varför jag tyckte så mycket
om serien var dock personerna i serien inte skådespelarna utan personerna
hur  inspirerad på möjliga sätt och viss, alla personer hade sitt jag och
lärde sig trivas med det. och hur de hanterade problem jag tycker sånt
kan va bra att kolla på idag på ett sjukt sätt kan det ge dig råd, visst allt är
bara på duk men personerna är ändå verkliga för sådna finns överallt i världen
ahha okeej vet låter helt sjukt men det är därför jag gillade serien , såå nu vet
alla det, inte för livsstilen utan för personerna och MUSIKEN!!

okej nu till "kändisarna"
typ Paris hilton, Lindsay lohan och ja you name it
jag bry mig knappast om dem, visst de dyker väll
upp ibland här och där, jag vet inte vad en kändis
är för er, men jag ser kändisar för en person som har
gjort något meningsfullt eller är fruktansvärt duktig på
sitt jobb då är de en kändis för då förtjärnar de
att vara igenkända, sååå nu har vi det avklarat,

ahah såå nu vet ni the true,

//Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0