blä,

Hejsan i går som jag inte visst om jag fick säga något
men nu kan jag gick vi hem till Arantza som hade kommit hem från
mexico hon pluggar nämligen där jag har inga bilder
därifrån nu men ska få det, det var jättetrevligt måste jag säga
och kul att träffa henne, vi kollade på turkiet och tyskland
hejade på turkiet varför vet jag inte hahha
men gjorde det

idag då har jag inte gjort något alls mått så dåligt
fattar inte varför jag inte runt i bara shorts eller något
men men så har inte riktigt haft något att skriva om,
men men i morgon ska jag och min syster ha en shopping
dag vi ska till jönköping och shoppa det blir nog jättekul
hoppas jag blir mycket bättre än vad jag är nu mamma
vill inte låta mig åka men jag ska övertala henne ahahha

ska upp vid 8 i morgon ohhhhhh i dont orkaaa.

frästen det här är min syster


Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: L.G

Vacker :)

2008-06-29 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0