dont wake me up

Godmorgon så himla trött kan dra mig tillbaka i sängen hela dagen
kolla på bara ut liksom , inte direkt att man vill springa upp, eller?
men mamma sa att det skulle bli 20 grader minst till helgen så vi
får väll se, funderar på att åka till göteborg nu till helgen och fynda lite
får väll se hur jag går till vägar , ne nu ska jag leta upp fix you men coldplay på
piano haha , tänkt lära mig spela det idag ahahha om det blir
något bra lovar jag att spela in om inte hahh så vägrar jag,

frästen vad tycker ni om coldplays nya låt Viva la vida?
I love it i alla fall,

( de har tydligen inte gjort en video till låten, men här är den från Mtv movies awards)

nu ska jag leta reda på den hörs senare
xoxo
// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0