shopping

Hejsan, jag har inte haft något att skriva eller göra idag helt enkelt tråkigt
men sen slog det mig att jag lovade att lägga upp bilder på det jag köpte
såå here it comes, enjoy<3


Min syster ber mig posa på hennes sett ahahah såå så biddde det,








Jag sprang in på Pressbyrån i A6 och letade efter Vogue men de hade inte det
så jag baa ohh jag vill inte ha något annat ville verkligen se uppslaget från
Sex and the city, men sen så sprang jag in på pressbyrån på tågstationen
and there it was inte nog med det så hade de sänkt priset om jag blev glad haha

okej back to allt jag shoppade.

Skor från Nilssons som var på rea innan kostade de 750 nu
låg det på 199, så de åkte med
senare gick jag in på make up store och köpte en maskara och
nagelacket Elin halon röda you know, måste bara berömma
Make up stores butik i Jönköping kändes som jag var utomlands.
sen gick jag in på gina och köpte ett linne ett diadem och en mössa
till vinternahahha den var på rea och sååååå söt var tvungen.
sen fyndade jag ett par till skor på wedins , ett par jättehöga
pumps, sen traskade vi vidare till ikea och som ni ser köpte jag speglar
och en pall men den tog jag ej kort på,  och juste en tröja på hm
med en stor glittrig rosett, '

that was all, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0