used to be

hejsan satt precis och kollade på en film om bröst cancer på 5an vet inte om ni såg den i did,
tänk vilket lidande känner tyvärr ingen som har varit med om det man kan
tänka mig att det är ett rent helvete,

i alla fall jag tycke filmen var bra för jag gillar när en person säger ett ord,
men bakom ordet finns mer en ett ord, en mening
haha fattar ni eller har jag rört i hop det som jag brukar,

vet ni vad jag vet ska inte vara kräsen kanske har gått lite mer än 1 vecka sen det var varmt ute
men jag vill inte gå med tjock jacka jag vill inte göra det över huvudtaget, jag vill ha shoooorts
på mig och klänningar solglasögon u name it, i misss the sun,

och det gör det inte bättre när man vet att Alma är i los angelse och solar sig, äsch
får väll bita i det sura äpplet och hoppas på att det kommer någon sol,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0