Yesterday,

fortfarande varmt som bara den, så ska snart och steka mig lite,
ska berätta lite om igår,


PS. Alla bilder är tagna med mobilen som man ser
väldigt tydligt :)


"i belive i can fly"




Lirrrre stayyyyys cool,



Alma vid vårat äventyr vid tillträdeförbjudet ahha :)


Igår som jag skrev så var Lirre & Alma och jag på nässuden
vi cyklade ditt men vi är så pass smarta att vi körde på lantsväggen för vi visste inte vägen ditt.
sen efter en stund så ser jag några cykla på andra sidan gatan
- vi kör den vägen,sa jag ahha och så gjorde vi det och kom
fram till nässuden, där träffade vi Lirres systrar och Lalla,
det var jätteskoj vi satt och pratade och så
var min favorit av alla människor där POCCA:)( Shpresa)
såå jag lirre och alma bestämer oss för att gå till bryggan och
sätta oss där för pocca är i vattnet och ni vet nog vad hon gör
yes hon skvätter vatten på mig, haha ganska skoj var det fast vattnet var
svinnnnnnnn kallt. okej nu återgår jag till vad som var roligast igår

jo som sagt så cyklade vi till nässuden vilket är en bra bit, så hade
vi precis börjat cyklat så hoppar kedjan och det gick knappt
att få på den, sen kom pocca och räddade oss för hon fixade den
och då bestämde lirre sig för att åka bil hem eftersom vi bara hade
två cyklar. så kvar vara det bara jag och alma, eftersom vi körde
en bra bit på landvägen på vägen ditt visste vi inte rikitigt
vilken väg vi skulle ta tillbaka så vi försökte oss fram först
hamnade vi på någons tomt, sen så hamnade vi på tillträdeförbujdet
på en soptipp och inte nog med det vi hittade en genväg så vi kom hem till
mig jättefort, och vi körde i skog hela tiden vi vart så imponerade av varandra så det
inte var klokt hahah . vem Har sagt att man behöver
gps

nu ska jag läsa min nya elle och sola. hugs and kisses <3

// Ermina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0